Ανακοίνωση υπ'αριθμ. ΣΟΧ 2/2019, πρόσληψης εποχικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ υπ’ αριθμ. ΣΟΧ 2/2019
Για την πρόσληψη εποχικού προσωπικού για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων
με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου
για ανάγκες εστίασης ή σίτισης
(άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016, 25 παρ. 9 του Ν. 4440/2016 και 64 του Ν. 4590/2019)
Το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις των παρ. 5 έως και 13, 15 και 20 του άρθρου 21 του Ν. 2190/1994 «Σύσταση ανεξάρτητης αρχής για την επιλογή προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων διοίκησης» (ΦΕΚ 28 Α), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 63 του Ν.4430/2016, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, του άρθρου 25, παρ.9, του Ν. 4440/2016 και του άρθρου 64 του Ν. 4590/2019.
- Τις διατάξεις του άρθρου ένατου του Ν. 4057/2012 «Πειθαρχικό Δίκαιο Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου» (ΦΕΚ 54 Α).
- Τις διατάξεις του άρθρου δεύτερου του Ν. 4528/2018 (ΦΕΚ 50/τ.Α΄/16-3-2018).
- Τις διατάξεις του άρθρου ένα παρ.β του Ν. 4025/2011 (ΦΕΚ 228/Α/2-11-2011) «Ανασυγκρότηση Φορέων Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Κέντρα Αποκατάστασης, Αναδιάρθρωση Ε.Σ.Υ. και άλλες διατάξεις».
- Τις διατάξεις του άρθρου 9 του Ν. 4109/2013 (ΦΕΚ 16/Α/23-1-2013) «Κατάργηση και Συγχώνευση ν.π. του δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου τομέα», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει .
- Το απόσπασμα Πρακτικού της 10ης/19.3.2019 συνεδρίασης (ΘΕΜΑ 14ο) (ΑΔΑ:6ΡΕ4ΟΞΧΣ-ΘΔΔ) του ΔΣ του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, περί έγκρισης έκδοσης Προκήρυξης για την πρόσληψη προσωπικού με σύναψη ατομικών συμβάσεων εργασίας ΙΔΟΧ διάρκειας 12 μηνών από την υπογραφή τους για τις ανάγκες εστίασης –σίτισης των Παραρτημάτων του Κέντρου.
- Την Οικονομοτεχνική Μελέτη της Υπηρεσίας περί της ωφέλειας που επιτυγχάνεται με τη σύναψη συμβάσεων εργασίας του αρθρ. 63 του Ν. 4430/2016 σε σύγκριση με άλλα μέσα.
- Την υπ' αριθμ. πρωτ.297/31-1-2019 απόφαση της Προέδρου του ΚΚΠΠΚΜ περί έγκρισης δέσμευσης πίστωσης στον προϋπολογισμό εξόδων έτους 2019 για τη μισθοδοσία υπαλλήλων ΙΔΟΧ του Κέντρου.
- Την υπ' αριθμ. πρωτ.308/31-1-2019 απόφαση της Προέδρου του ΚΚΠΠΚΜ περί έγκρισης δέσμευσης πίστωσης στον προϋπολογισμό εξόδων του φορέα έτους 2019 για την δημοσίευση της παρούσας σε εφημερίδες.
- Την υπ' αριθμ. πρωτ. 991/26-3-2019 βεβαίωση εξασφάλισης πιστώσεων της Οικονομικής Διευθύντριας του ΚΚΠΠΚΜ για την κάλυψη της δαπάνης μισθοδοσίας του υπό πρόσληψη προσωπικού της παρούσας Ανακοίνωσης στον προϋπολογισμό του 2019 και εγγραφής των απαραίτητων πιστώσεων στον προϋπολογισμό του 2020 καθώς και για τη δημοσίευση της Ανακοίνωσης στον τύπο.
Ανακοινώνει
Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά δεκαπέντε (15) ατόμων για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για τις ανάγκες εστίασης ή σίτισης των Παραρτημάτων του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που εδρεύουν στους νομούς Θεσσαλονίκης και Σερρών, και συγκεκριμένα του εξής, ανά υπηρεσία, τόπος απασόλησης , ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α), με τα αντίστοιχα απαιτούμενα (τυπικά και τυχόν πρόσθετα) προσόντα (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β):
ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ανά κωδικό θέσης) |
ΚωδικόςΘέσης |
Υπηρεσία |
Tόπος απασχόλησης |
Ειδικότητα |
Διάρκεια σύμβασης |
Αριθμόςατόμων |
101 |
ΚΚΠ Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Παράρτημα Χρονίων Παθήσεων Θεσσαλονίκης
«Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ» |
7οχλμ. οδού Θεσσαλονίκης – Λαγκαδά(Δήμος Ωραιοκάστρου)
Ν. Θεσσαλονίκης |
*ΔΕ ΜΑΓΕΙΡΩΝ |
Από την ημερομηνίαυπογραφής της σύμβασης και έως δώδεκα (12) μήνες.
(5νθήμερη/6ωρη απασχόληση – κυκλικό ωράριο Δευτέρα - Κυριακή) |
1 |
102 |
ΚΚΠ Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Παράρτημα Χρονίων Παθήσεων Θεσσαλονίκης
«Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ» |
7οχλμ. οδού Θεσσαλονίκης – Λαγκαδά (Δήμος Ωραιοκάστρου)
Ν. Θεσσαλονίκης |
*ΥΕ ΒΟΗΘΩΝ ΜΑΓΕΙΡΩΝ |
Από την ημερομηνίαυπογραφής της σύμβασης και έως δώδεκα (12) μήνες.
(5νθήμερη/ 7ωρη απασχόληση- κυκλικό ωράριο Δευτέρα - Κυριακή) |
2 |
103 |
ΚΚΠ Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Παράρτημα Χρονίων Παθήσεων Θεσσαλονίκης
«Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ» |
7οχλμ. οδού Θεσσαλονίκης – Λαγκαδά(Δήμος Ωραιοκάστρου)
Ν. Θεσσαλονίκης |
*ΥΕ ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΜΩΝ |
Από την ημερομηνίαυπογραφής της σύμβασης και έως δώδεκα (12) μήνες.
(5νθήμερη/6ωρη και 30 λεπτών απασχόληση κυκλικό ωράριο Δευτέρα - Κυριακή) |
10 |
104 |
ΚΚΠ Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Παράρτημα Χρονίων Παθήσεων Θεσσαλονίκης
«Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ» |
7οχλμ. οδού Θεσσαλονίκης – Λαγκαδά (Δήμος Ωραιοκάστρου)
Ν. Θεσσαλονίκης |
*ΥΕ ΛΑΝΤΖΕΡΗΔΩΝ |
Από την ημερομηνίαυπογραφής της σύμβασης και έως δώδεκα (12) μήνες.
(5νθήμερη/6ωρη απασχόληση-
Δευτέρα - Παρασκευή) |
1 |
105 |
ΚΚΠ Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Ατόμων με Αναπηρία ΣΕΡΡΩΝ
πρώην ΚΕΠΕΠ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ |
Άγιος Νεκτάριος-Σιδηρόκαστρο
(Δήμος Σιντικής)
Ν. Σερρών |
*ΥΕ ΒΟΗΘΩΝ ΜΑΓΕΙΡΩΝ |
Από την ημερομηνίαυπογραφής της σύμβασης και έως δώδεκα (12) μήνες.
(5νθήμερη/8ωρη απασχόληση κυκλικό ωράριο Δευτέρα - Κυριακή) |
1 |
*Σημείωση: Όλοι οι υποψήφιοι/ες
που θα επιλεγούν για τις ανωτέρω θέσεις (κωδικοί 101, 102, 103, 104 και 105) οφείλουν υποχρεωτικά να προσκομίσουν Πιστοποιητικό Υγείας
σε ισχύ σύμφωνα με την υγειονομική διάταξη υπ’αριθμ. Υ1γ/Γ.Π.οικ.35797/4.4.2012 (ΦΕΚ 1199/τ.Β 11.4.2012) του Υπουργείου Υγείας, όπως κάθε φορά ισχύει και την υπ’ αριθμ. Υ1γ/Γ.Π.οικ.96967/8.10.2012 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8.10.2012) απόφαση του Υπουργείου Υγείας.
ΠΙΝΑΚΑΣ Β: ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (ανά κωδικό θέσης) |
Κωδικός θέσης |
Τίτλος σπουδών και
λοιπά απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν πρόσθετα) προσόντα |
101 |
ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:Πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος ειδικότητας Μαγειρικής Τέχνης ή Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης ή Τεχνίτης Μαγειρικής Τέχνης ή Τεχνικός Μαγειρικής τέχνης - Αρχιμάγειρας (chef) ή αντίστοιχο πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος των παρακάτω σχολικών μονάδων : ΙΕΚ ή Επαγγελματικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου Α’ ή Β’ κύκλου σπουδών ή Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου ή Επαγγελματικής Σχολής ή Τεχνικής Επαγγελματικής Σχολής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή σχολής μαθητείας του ΟΑΕΔ του Ν. 1346/1983 ή Ν. 3475/2006 ή άλλος ισότιμος τίτλος σχολικής μονάδας της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας
.ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Οι κάτοχοι πτυχίων Βασικής Εκπαίδευσης του Οργανισμού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΤΕΚ) του τμήματος του β.δ 151/1971 (ΦΕΚ 52Α')Μαγειρικής Τέχνης διετούς κύκλου σπουδών υποχρεούνται να προσκομίσουν και απολυτήριο τίτλο τουλάχιστον Γ' Γυμνασίου.(Βλέπε συνέχεια επικουρικούς πίνακες).
ΠΡΟΣΟΝΤΑ Α' ΕΠΙΚΟΥΡΙΑΣ:
(Εφόσον η θέση δεν καλυφθεί από υποψήφιο με τα ανωτέρω προσόντα)
Ο ομώνυμος ή αντίστοιχος, απολυτήριος τίτλος αναγνωρισμένης κατώτερης τεχνικής σχολής της ημεδαπής ή ισότιμος και αντίστοιχος τίτλος σχολής της αλλοδαπής.
ΠΡΟΣΟΝΤΑ Β' ΕΠΙΚΟΥΡΙΑΣ:
(Εφόσον η θέση δεν καλυφθεί από υποψήφιο με τα ανωτέρω προσόντα)
Απολυτήριος τίτλος τουλάχιστον υποχρεωτικής εκπαίδευσης (απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψηφίους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου) ή ισοδύναμο απολυτήριο τίτλο κατώτερης Τεχνικής Σχολής του Ν.Δ. 580/1970 ή απολυτήριο τίτλο Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του άρθρου 1 του Ν. 2817/2000 της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής και αντίστοιχη εμπειρία τουλάχιστον τριών (3) ετών.
ΠΡΟΣΟΝΤΑ Γ' ΕΠΙΚΟΥΡΙΑΣ:
(Εφόσον η θέση δεν καλυφθεί από υποψήφιο με τα ανωτέρω προσόντα)
Απολυτήριος τίτλος τουλάχιστον υποχρεωτικής εκπαίδευσης (απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψηφίους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου) ή ισοδύναμο απολυτήριο τίτλο κατώτερης Τεχνικής Σχολής του Ν.Δ. 580/1970 ή απολυτήριο τίτλο Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του άρθρου 1 του Ν. 2817/2000 της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής και αντίστοιχη εμπειρία τουλάχιστον έξι (6) μηνών. |
102,103,104, 105 |
Απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψηφίους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου) ή ισοδύναμο απολυτήριο τίτλο κατώτερης Τεχνικής Σχολής του Ν.Δ. 580/1970 ή απολυτήριο τίτλο Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του άρθρου 1 του Ν. 2817/2000 της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής.
|
Οι υποψήφιοι όλων των ειδικοτήτων πρέπει να είναι ηλικίας από 18 έως 65 ετών.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΤΩΝ
Η σειρά κατάταξης μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:
ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (από 4 έως 6 μήνες)
- ή 3. ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ Ή ΤΕΚΝΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
- ή 5. ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ Ή ΤΕΚΝΟ ΤΡΙΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
- ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ (από 1 έως 3)
- ή 8. ΓΟΝΕΑΣ Ή ΤΕΚΝΟ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
- ΒΑΘΜΟΣ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ [Δεν βαθμολογείται όταν απαιτείται τίτλος Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ)]
- ΕΜΠΕΙΡΙΑ [συνολικός χρόνος απασχόλησης έως 240 μήνες]
10.α Κτηθείσα σε κτίρια ή Υπηρεσίες του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ (έως 120 μήνες)
10.β Στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ (έως 120 μήνες)
- ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50%
- ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΓΟΝΕΑ, ΤΕΚΝΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΥ Ή ΣΥΖΥΓΟΥ
Τα ανωτέρω κριτήρια μοριοδοτούνται όπως αναλυτικά περιγράφεται στον κατωτέρω πίνακα βαθμολόγησής τους.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ1. ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (200 μονάδες για 4 μήνες ανεργίας και 50 μονάδες ανά μήνα ανεργίας άνω των 4 μηνών, με ανώτατο όριο τους 6 μήνες)
μήνες |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
… |
|
|
|
|
|
μονάδες |
0 |
0 |
0 |
200 |
250 |
30 |
… |
|
|
|
|
|
2. ή 3. ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ Η΄ ΤΕΚΝΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (50 μονάδες για κάθε τέκνο)
αριθμός τέκνων |
3* |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
…. |
μονάδες |
150 |
200 |
250 |
300 |
350 |
400 |
450 |
500 |
550 |
600 |
…. |
*αφορά μόνο τις ειδικές περιπτώσεις πολυτεκνίας με τρία (3) τέκνα
4. ή 5. ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ Η΄ ΤΕΚΝΟ ΤΡΙΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (40 μονάδες για κάθε τέκνο)
αριθμός τέκνων |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
μονάδες |
120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ (30 μονάδες για καθένα από τα δύο πρώτα τέκνα και 50 μονάδες για το τρίτο)
αριθμός τέκνων |
1 |
2 |
3 |
μονάδες |
3 |
60 |
110 |
7. ή 8. ΓΟΝΕΑΣ Η΄ ΤΕΚΝΟ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (50 μονάδες για κάθε τέκνο)
αριθμός τέκνων |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
…. |
μονάδες |
50 |
100 |
150 |
200 |
250 |
…. |
9. ΒΑΘΜΟΣ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ (οι μονάδες του βασικού τίτλου σπουδών με 2 δεκαδικά ψηφία για τη ΔΕ πολλαπλασιάζονται με το 20)
κατηγορία ΔΕ |
10 |
… |
11 |
… |
12 |
… |
13 |
… |
14 |
… |
15 |
… |
16 |
… |
17 |
… |
18 |
… |
19 |
… |
20 |
μονάδες |
200 |
… |
220 |
… |
240 |
… |
260 |
… |
280 |
… |
300 |
… |
320 |
… |
340 |
… |
360 |
… |
380 |
… |
400 |
10. ΕΜΠΕΙΡΙΑ (χρόνος έως 240 μήνες)*
10α. ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΤΗΘΕΙΣΑ σε κτίρια ή Υπηρεσίες του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ (8 μονάδες ανά μήνα και έως 120 μήνες)
μήνες εμπειρίας |
1 |
2 |
3 |
… |
118 |
119 |
120 |
|
μονάδες |
8 |
16 |
24 |
... |
944 |
952 |
960 |
|
10β. ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΤΗΘΕΙΣΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ (7 μονάδες ανά μήνα και έως 120 μήνες)
μήνες εμπειρίας |
|
2 |
3 |
… |
18 |
119 |
120 |
|
μονδες |
7 |
14 |
21 |
... |
826 |
833 |
840 |
|
11. ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50% (το ποσοστό αναπηρίας πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή “3”)
ποσοστό αναπηρίας |
50% |
… |
60% |
… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
μονάδες |
150 |
… |
180 |
… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΓΟΝΕΑ, ΤΕΚΝΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΥ Ή ΣΥΖΥΓΟΥ (το ποσοστό αναπηρίας πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή “2”)
ποσοστό αναπηρίας |
50% |
… |
60% |
… |
67% |
… |
70% |
… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
μονάδες |
100 |
… |
120 |
… |
134 |
… |
140 |
… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Σε περίπτωση που συμπίπτει το ίδιο χρονικό διάστημα απασχόληση στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα λαμβάνεται υπόψη η εμπειρία με τα περισσότερα
μόρια. |
ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ
Για τη θέση με κωδικό
105 προτάσσονται των λοιπών υποψηφίων, ανεξάρτητα από το σύνολο των μονάδων που συγκεντρώνουν, οι
μόνιμοι κάτοικοι των δήμων
του Νομού Σερρών, (άρθρο ένατο,παρ. 28 του Ν.4057/2012).
ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΔΕ)
Ως βαθμολογούμενη εμπειρία για τον παρακάτω κωδικό θέσεως νοείται η απασχόληση με σχέση εργασίας ή σύμβαση έργου στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ή άσκηση επαγγέλματος σε καθήκοντα ή έργα συναφή με το αντικείμενο της προς πλήρωση θέσεως. |
ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΕΣΕΩΝ |
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ |
101 |
Η εμπειρία λαμβάνεται υπόψη μετά τη λήψη του βασικού τίτλου σπουδών με τον οποίο οι υποψήφιοι μετέχουν στη διαδικασία επιλογής.Για την απόδειξη της εμπειρίας αυτής βλ. δικαιολογητικά περίπτωση A ή Ειδικές περιπτώσεις απόδειξης εμπειρίας του από 15-02-2019 Παραρτήματος ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)“για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης(άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016, 25 (παρ. 9) του Ν. 4440/2016 και 64 του Ν. 4590/2019)’’ - ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙ., στοιχείο 14. Πιστοποιητικά απόδειξης εμπειρίας. |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ (ΥΕ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ως βαθμολογούμενη εμπειρία της κατηγορίας υποχρεωτικής εκπαίδευσης (ΥΕ) λαμβάνεται υπόψη η απασχόληση σε οποιαδήποτε καθήκοντα. |
ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΕΣΕΩΝ |
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ |
102,103,104,105 |
Για την απόδειξη της εμπειρίας αυτής βλ. δικαιολογητικά περίπτωση B ή Ειδικές περιπτώσεις απόδειξης εμπειρίας του από 15.02.2019 Παραρτήματος ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ) ‘’για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016, 25 (παρ. 9) του Ν. 4440/2016 και 64 του Ν. 4590/2019)’’ - ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙ., στοιχείο 14. Πιστοποιητικά απόδειξης εμπειρίας. - ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙ., στοιχείο 14. Πιστοποιητικά απόδειξης εμπειρίας. |
Οι τρόποι υπολογισμού της εμπειρίας για όλες τις ειδικότητες περιγράφονται αναλυτικά στο «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» ‘’για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016, 25 (παρ. 9) του Ν. 4440/2016 και 64 του Ν. 4590/2019)’ με σήμανση έκδοσης 15.02.2019 (βλ. ΚΕΦΑΛΑΙΟ I. ενότητα Ε., υποενότητα «ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ»).
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Οι υποψήφιοι για την απόδειξη των ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β), των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά από την παρούσα ανακοίνωση και το
«Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» ‘για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016, 25 (παρ. 9) του Ν. 4440/2016 και 64 του Ν. 4590/2019)’)’’
με σήμανση έκδοσης 15.02.2019 σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ενότητα «ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ» του Κεφαλαίου
II του ανωτέρω Παραρτήματος.
Η κατάταξη των υποψηφίων που συμμετέχουν στην εν λόγω διαδικασία πρόσληψης καθορίζεται από τα κριτήρια που αναγράφονται ανωτέρω στην ενότητα ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΤΩΝ της παρούσας Ανακοίνωσης.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
- Τα πιστοποιητικά της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδας (Α.Σ.Π.Ε.), για όσους υποψήφιους επικαλούνται Πολυτεκνική ιδιότητα, υποβάλλονται υποχρεωτικά είτε σε ευκρινή φωτοαντίγραφα από αντίγραφα, τα οποία έχουν επικυρωθεί από δικηγόρο, είτε σε πρωτότυπα.
- Τίτλοι, πιστοποιητικά και βεβαιώσεις της αλλοδαπής, που απαιτούνται από την Ανακοίνωση, πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα και να έχουν επικυρωθεί, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» ‘’για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016, 25, (παρ. 9) του Ν. 4440/2016 και 64 του Ν.4590/2019) ‘’ με σήμανση έκδοσης «15.02.2019» και ειδικότερα στην τελευταία ενότητα του Κεφαλαίου II με τίτλο «ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ.
- Για την απόδειξη της αναπηρίας του ίδιου ή συγγενικού προσώπου θα πρέπει να προσκομίζονται τα δικαιολογητικά που προβλέπονται στην υπ΄αριθμ. Πρωτ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ.1/570/οικ.3824/3.2.2017 απόφαση της Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης (ΦΕΚ 272/6.2.2017/τ.Β΄) (στοιχεία 15 και 16 του Κεφαλαίου II του Παραρτήματος ΣΟΧ με σήμανση έκδοσης «15.02.2019» ‘‘για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξής (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016, 25, (παρ. 9) του Ν. 4440/2016 και 64 του Ν.4590/2019).’’
Κατά τα λοιπά ισχύουν τα οριζόμενα στο «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «15.02.2019», ‘‘
για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξής (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016, 25, (παρ. 9) του Ν. 4440/2016 και 64 του Ν.4590/2019)’’
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: Δημοσίευση της ανακοίνωσης
Περίληψη της παρούσας ανακοίνωσης, η οποία πρέπει να περιέχει υποχρεωτικά τα όρια ηλικίας και όλα τα στοιχεία του άρθρου 21 παρ. 8 του Ν. 2190/1994 (όπως ισχύει), να δημοσιευθεί σε δύο (2) ημερήσιες ή εβδομαδιαίες τοπικές εφημερίδες των νομών
Θεσσαλονίκης και Σερρών, εφόσον εκδίδονται. Σε περίπτωση που εκδίδεται μία εφημερίδα (ημερήσια ή εβδομαδιαία) η δημοσίευση θα γίνει στην εφημερίδα αυτή δύο (2) φορές.
Ανάρτηση ολόκληρης της ανακοίνωσης
μαζί με το
«Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «15.02.2019» ‘‘για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 25, παρ. 9, του Ν. 4440/2016) ’’ να γίνει
στο κατάστημα της υπηρεσίας μας,
στα παραρτήματα αυτής όπου προκηρύσσονται οι θέσεις και στο χώρο των ανακοινώσεων των δημοτικών καταστημάτων των
δήμων Θεσσαλονίκης, Ωραιοκάστρου και Σιντικής. Θα συνταχθεί και
σχετικό πρακτικό ανάρτησης στο φορέα (σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ.9 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει), το οποίο θα αποσταλεί
αυθημερόν στο ΑΣΕΠ είτε στο e-mail:
sox@ asep.gr είτε στο fax:
210-6467728 ή
213- 1319188.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό
εντυπο ασεπ ΣΟΧ.6 και να την υποβάλουν, είτε
αυτοπροσώπως,
κατά τις εργάσιμες ημέρες από τις 8.00 π.μ. έως τις 14.00 μ.μ. είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε
ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση:
ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Παπαρηγοπούλου 7,Τ.Κ. 54630 – Θεσσαλονίκη, (απευθύνοντας την στη Διεύθυνση Διοικητικού), υπόψη: κας Σοφίας Τσιώτσιου (τηλ. επικοινωνίας: 23130-22631, 23130-54852).
Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.
Κάθε υποψήφιος δικαιούται να υποβάλει
μία μόνο αίτηση και για θέσεις
μίας μόνο κατηγορίας προσωπικού
(ΔΕ ή ΥΕ). Η σώρευση θέσεων διαφορετικών κατηγοριών προσωπικού σε μία ή περισσότερες αιτήσεις συνεπάγεται αυτοδικαίως σε κάθε περίπτωση
ακύρωση όλων των αιτήσεων και
αποκλεισμό του υποψηφίου από την περαιτέρω διαδικασία.
Κατ’ εξαίρεση, σώρευση θέσεων δύο κατηγοριών και συγκεκριμένα κατηγοριών
ΔΕ και ΥΕ επιτρέπεται
μόνο όταν στην ανακοίνωση προβλέπονται τόσο θέσεις κατηγορίας ΔΕ που μπορεί να καλυφθούν επικουρικώς με εμπειρία και τίτλο υποχρεωτικής εκπαίδευσης όσο και θέσεις κατηγορίας ΥΕ.Στην περίπτωση αυτή ο υποψήφιος της ΥΕ κατηγορίας θα χρησιμοποιήσει
μία μόνο αίτηση στην οποία θα αναγράψει κατά σειρά προτίμησης το σύνολο των θέσεων (κατηγοριών ΔΕ και ΥΕ) που επιδιώκει.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της
στο κατάστημα της υπηρεσίας μας, στα παραρτήματα αυτής όπου προκηρύσσονται οι θέσεις και στο χώρο των ανακοινώσεων των δημοτικών καταστημάτων των
δήμων Θεσσαλονίκης, Ωραιοκάστρου και Σιντικής , εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης στις εφημερίδες. Η ανωτέρω προθεσμία λήγει με την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι, κατά νόμο, εξαιρετέα (δημόσια αργία) ή μη εργάσιμη, τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι ενιαία για όλες τις κατά τόπους Υπηρεσίες του φορέα και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της
τελευταίας δημοσίευσης ή ανάρτησης της παρούσας στο Νομό που
αυτή θα δημοσιευθεί ή αναρτηθεί
τελευταία, σύμφωνα με τα ανωτέρω.
Οι υποψήφιοι
μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων:
α) στην υπηρεσία μας στην ανωτέρω διεύθυνση
β) στο δικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα ακολουθώντας από την κεντρική σελίδα τη διαδρομή:
Πολίτες à Έντυπα – Διαδικασίες à Διαγωνισμών Φορέων à Ορ. Χρόνου ΣΟΧ γ) στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) αλλά και στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση (www.kep.gov.gr), απ' όπου μέσω της διαδρομής:
Σύνδεσμοι à Ανεξάρτητες και άλλες αρχές à ΑΣΕΠ θα οδηγηθούν στην κεντρική σελίδα του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ και από εκεί θα έχουν πρόσβαση στα έντυπα μέσω της διαδρομής:
Πολίτες à Έντυπα – Διαδικασίες à Διαγωνισμών Φορέων à Ορ. Χρόνου ΣΟΧ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: Κατάταξη υποψηφίων
Αφού η υπηρεσία μας επεξεργαστεί τις αιτήσεις των υποψηφίων, τους κατατάσσει βάσει των κριτηρίων του άρθρου 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, σε συνδυασμό με το άρθρο 63 του Ν. 4430/2016 (χρόνος ανεργίας έως 6 μήνες, πολύτεκνος ή τέκνο πολύτεκνης οικογένειας, τρίτεκνος ή τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, γονέας έως 3 ανηλίκων τέκνων, γονέας ή τέκνο μονογονεϊκής οικογένειας, βαθμός βασικού τίτλου σπουδών, συνολική εμπειρία έως 240 μήνες που αποκτήθηκε είτε στον ιδιωτικό είτε στο δημόσιο τομέα, αναπηρία υποψηφίου, αναπηρία συγγενικού ατόμου).
Η
κατάταξη των υποψηφίων, βάσει της οποίας θα γίνει η
τελική επιλογή για την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, πραγματοποιείται ως εξής:
- Προηγούνται στην κατάταξη οι υποψήφιοι που διαθέτουν τα κύρια προσόντα της ειδικότητας και ακολουθούν οι έχοντες τα επικουρικά (Α΄, Β΄ επικουρίας κ.ο.κ.).
- Η κατάταξη μεταξύ των υποψηφίων που έχουν τα ίδια προσόντα (κύρια ή επικουρικά) γίνεται κατά φθίνουσα σειρά με βάση τη συνολική βαθμολογία που συγκεντρώνουν από τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης (χρόνος ανεργίας, πολυτεκνική ιδιότητα, τριτεκνική ιδιότητα, αριθμός ανήλικων τέκνων, μονογονεϊκή ιδιότητα, βαθμός τίτλου σπουδών, εμπειρία, αναπηρία υποψηφίου, αναπηρία συγγενικού ατόμου).
- Στην περίπτωση ισοβαθμίας υποψηφίων στη συνολική βαθμολογία προηγείται αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο πρώτο βαθμολογούμενο κριτήριο (χρόνος ανεργίας) και, αν αυτές συμπίπτουν, αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο δεύτερο κριτήριο (αριθμός τέκνων πολύτεκνης οικογένειας) και ούτω καθεξής. Αν εξαντληθούν όλα τα κριτήρια, η σειρά μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με δημόσια κλήρωση.
Προσοχή:
Για τη θέση με κωδικό
105 προτάσσονται των λοιπών υποψηφίων, ανεξάρτητα από το σύνολο των μονάδων που συγκεντρώνουν, οι
μόνιμοι κάτοικοι των δήμων
του Νομού Σερρών,(άρθρο ένατο,παρ. 28 του Ν.4057/2012).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: Ανάρτηση πινάκων και υποβολή ενστάσεων
Μετά την κατάρτιση των πινάκων, η υπηρεσία μας
θα αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε είκοσι (20) ημέρες από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους πίνακες κατάταξης των υποψηφίων, στα καταστήματα των γραφείων μας τους οποίους πρέπει να αποστείλει
άμεσα (εντός 5 ημερών από τη σύνταξή τους) για έλεγχο στο ΑΣΕΠ, ενώ θα συνταχθεί
και σχετικό πρακτικό ανάρτησης (σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 11 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει) το οποίο θα υπογραφεί από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας. Το πρακτικό αυτό θα αποσταλεί
αυθημερόν στο ΑΣΕΠ είτε στο e-mail:
[email protected] είτε στο fax:
210-6467728 ή
213 -1319188.
Κατά των πινάκων αυτών, επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση
ένστασης, μέσα σε αποκλειστική
προθεσμία δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά), η οποία αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους. Η ένσταση κατατίθεται ή αποστέλλεται με συστημένη επιστολή
απευθείας στο ΑΣΕΠ (Πουλίου 6, Αθήνα, Τ.Θ. 14307, Τ.Κ. 11510) και, για να εξεταστεί, πρέπει να συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής
παραβόλου είκοσι ευρώ (20 €), που έχει εκδοθεί
είτε μέσω της εφαρμογής του ηλεκτρονικού παραβόλου (e-παράβολο), βλ. λογότυπο «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ» στον διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr),
είτε από Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.).
Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον κωδικό/αριθμό του παραβόλου στην ένσταση και να καταβάλει το αντίτιμο του ηλεκτρονικού παραβόλου μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων. Σε περίπτωση που η υποβληθείσα ένσταση γίνει δεκτή, το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον ενιστάμενο.
Η υπηρεσία οφείλει να αποστείλει άμεσα στο ΑΣΕΠ φωτοαντίγραφα των αιτήσεων και των δικαιολογητικών των υποψηφίων που έχουν υποβάλει ένσταση κατά των πινάκων κατάταξης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ: Πρόσληψη
Η υπηρεσία προσλαμβάνει το προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου
από την υπογραφή της σύμβασης μετά την κατάρτιση και κύρωση των προσωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων με πράξη του αρμοδίου οργάνου διοίκησης του φορέα. Τυχόν
αναμόρφωση των πινάκων βάσει αυτεπάγγελτου ή κατ΄ ένσταση ελέγχου του ΑΣΕΠ που συνεπάγεται ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται
υποχρεωτικά από το φορέα, ενώ απολύονται οι υποψήφιοι που δεν δικαιούνται πρόσληψης βάσει της νέας κατάταξης. Οι απολυόμενοι λαμβάνουν τις αποδοχές που προβλέπονται για την απασχόλησή τους έως την ημέρα της απόλυσης, χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση από την αιτία αυτή.
Προσληφθέντες οι οποίοι αποχωρούν πριν από τη λήξη της σύμβασής τους,
αντικαθίστανται με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.
Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που προσλαμβάνονται είτε κατόπιν αναμόρφωσης των πινάκων από το ΑΣΕΠ είτε λόγω αντικατάστασης αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το
υπολειπόμενο, κατά περίπτωση, χρονικό διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της
εγκεκριμένης διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.
ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΤΜΗΜΑ της παρούσας ανακοίνωσης αποτελεί και το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «15.02.2019» ’’για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016, 25, (παρ. 9) του Ν. 4440/2016 και 64 του Ν.4590//2019),’’ το οποίο περιλαμβάνει: i) οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΟΧ.6, σε συνδυασμό με επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης των υποψηφίων, σύμφωνα με τις ισχύουσες κανονιστικές ρυθμίσεις· και ii) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έγκυρη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Παράρτημα αυτό, μέσω του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκ